Didžiausias stilingų šventinių dekoracijų pasirinkimas- Sėlių g. 39, Vilniuje!

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Jei atsakymo į Jums rūpimą klausimą neradote čia, parašykite mums skiltyje “Kontaktai” ir mes Jums būtinai atsakysime.

- APMOKĖJIMAS

      

- Kaip žinoti, kad partyinbox.lt gavo mano apmokėjimą už prekes?

Gavę Jūsų apmokėjimą, Jums išsiųsime elektroninį laišką, patvirtinantį, kad Jūsų užsakymas pradėtas vykdyti.

- Ar saugu pirkti elektroninėje parduotuvėje partyinbox.lt?

Taip. Jei Jūs pasirenkate mokėjimą pavedimu- ar prisijungtumėte savo banko internetinės bankininkystės sistemoje, ar pavedimą atliktumėte artimiausiame banko skyriuje- Jūsų duomenis žinote tik Jūs patys ir Jus aptarnaujantis bankas.

- PRISTATYMAS

          

- Per kiek laiko aš gausiu siuntinį?

Gavę Jūsų užsakymo apmokėjimą, prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu per 1-2 darbo dienas. Į Kuršių Neriją prekės pristatomos per 2-3 darbo dienas. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, pristatymo laikas gali pailgėti. Tokiu atveju, su Jumis asmeniškai susisieksime ir informuosime apie naują prekių pristatymo datą.

- Jei kurjeris manęs neras namuose?

Atlikę prekių užsakymą, nepamirškite, kad prekės bus pristatomos Jūsų nurodytu adresu prekių pristatymo sąlygose nurodytais terminais. Kurjeris su Jumis susisieks dėl pristatymo laiko. Nepavykus su Jumis susisiekti užsakyme nurodytu telefonu, siunta grįžta į sandėlį ir antrą kartą vežama už papildomą mokestį.

- Kiek kainuoja pristatymas?

Pristatymas pirkinių krepšeliui iki 29 Eur kainuoja 2,65 Eur visoje Lietuvoje, įskaitant Kuršių Neriją. Krepšeliams virš 29 Eur sumos pristatymas per kurjerių  tarnybą nemokamas.

Vilniuje savo užsakymus galite nemokamai atsiimti mūsų naujame prekybos salone Sėlių g. 39, Žvėryne, Vilniuje.

Parduotuvės darbo laikas: I-V 10-18 val., VI 10-15 val., VII - nedirbame

- PREKIŲ GRĄŽINIMAS

        

- Kaip galiu grąžinti ar apkeisti prekę?

Jeigu Jūs norite keisti ar grąžinti prekes, parašykite apie tai mums elektroniniu paštu info@partyinbox.lt ir pateikite šią informaciją: grąžinamos prekės pavadinimas, užsakymo numeris, grąžinimo priežastį (su defektu, siuntimo metu pažeista pakuotė ir/ar prekė, gauta prekė neatitinka užsakytos, kita - būtina nurodyti). Per dvi darbo dienas nuo Jūsų pranešimo gavimo patikslinsime ir su Jumis asmeniškai suderinsime prekių keitimo ar grąžinimo tvarką ir sąlygas. Informuojame, kad už kokybiškų prekių keitimą pristatymo mokestį moka pirkėjas.

- Kokios prekės nėra grąžinamos?

Galimos grąžinti tik tos prekės, kurių grąžinimo nereglamentuoja Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217, 18 punktas: „Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl šių taisyklių 14 punkte nurodytų priežasčių netenkinamas įsigijus tokias prekes: -žaislus, žaidimus (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 95.00, išskyrus 95.06 - 95.07).

- PREKĖS

       

- Neradau ieškomos teminės atributikos ar kitos prekės?

Jei neradote, ko ieškojote, susisiekite su mumis. Mūsų tikslas- pasiūlyti kuo platesnį teminės šventinės atributikos asortimentą. Bendradarbiaujame su didžiausiais šventinės atributikos gamintojais, tad pasistengsime rasti tai, ko Jūs pageidaujate.

- Organizuoju ypač didelį renginį - ar galiu tikėtis nuolaidos?

Žinoma! Parašykite mums elektroniniu paštu dėl specialaus išankstinio užsakymo, ir mes tikrai Jums pasiūlysime palankiausias sąlygas.

Partyinbox.lt svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti geresnę teikiamų paslaugų kokybę. Naršydami mūsų svetainėje Jūs patvirtinate, jog sutinkate su partyinbox.lt slapukų politika.

Sutinku